• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
بازدید از پروژه های دردست ساخت و روستاهای جدید فاقد مسجد

سفر دو روزه مسئول تدارکات خیریه و همراهان به استانهای چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 800
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
سفر دو روزه مسئول تدارکات خیریه و همراهان به استانهای چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد
مهدی اویسی نژاد مسئول پشتیبانی و تدارکات خیریه باتفاق نماینده خیریه در دو استان چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، بمنطور بازدید از پروژه های دردست ساخت و روستاهای جدید فاقد مسجد عازم این استان ها شدند.

به نقل از واحد خبر روابط عمومی موسسه‌ خیریه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان، روز دوشنبه مورخ ۹۹/۶/۲۴  مهدی اویسی نژاد مسئول پشتیبانی و تدارکات خیریه باتفاق نماینده خیریه در دو استان چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، بمنطور بازدید از پروژه های دردست ساخت و روستاهای جدید فاقد مسجد عازم این استان ها شدند. 

اویسی نژاد بیان داشت، دراین سفر ابتدا وارد روستای لمای سفلی از توابع شهرستان دنای استان کهگیلویه و بویراحمد شده و طی جلسه با امنای روستا، مقدمات احداث یکباب مسجد و خانه عالم فراهم شد و پس از بحث و تبادل نظر توافقنامه احداث این پروژه بین طرفین به امضا رسید و مقرر شد بیاری خدای متعال و با مشارکت اهالی و حمایت خیریه در اولین فرصت عملیات اجرائی این پروژه آغاز گردد. 

 پروژه احداث مسجد روستای لمای سفلی از توابع شهرستان دنای استان کهگیلویه و بویر احمد

ایشان افزود، در ادامه وارد روستای موردراز از توابع بخش مرکزی شهرستان یاسوج شده و از پروژه مسجد دردست ساخت این روستا بازدید بعمل آمد. لازم بذکر است به لطف الهی کارهای اجرایی این مسجد روبه اتمام است. لذا مقرر شد کارهای جزئی باقیمانده با مشارکت و همکاری اهالی خوب روستا و حمایت خیریه به اتمام برسد و هرچه زودتر بهره برداری کامل از آن آغاز گردد. 

   پروژه احداث مسجد درحال اتمام روستای موردراز توابع بخش مرکزی شهرستان یاسوج

وی اظهار داشت، سپس از پروژه مسجد دردست ساخت روستای بلهزار از توابع شهرستان یاسوج بازدید بعمل آمد. کارهای اجرایی  این پروژه با مشارکت و پشتکار اهالی خوب این روستا تا مرحله فونداسیون و ستون ها پیشرفت داشته که طی جلسه و مذاکره با هیئت امنای مسجد، مقرر شد با مشارکت فیزیکی اهالی روستا و تامین و ارسال مصالح مورد نیاز از جمله درب و پنجره، آجرنما و سرامیک توسط خیریه، کارهای اجرایی باقیمانده این پروژه هرچه زودتر، قبل از سرد شدن هوا توسط اهالی روستا آغاز شود. 

   پروژه احداث مسجد روستای بلهارز از توابع یخش مرکزی شهرستان یاسوج

ایشان اضافه نمود، در ادامه سفر باتفاق ملک محمد محمودی نماینده خیریه وارد روستای دشتک از توابع شهرستان میمند استان کهگیلویه و بویراحمد شده و مورد استقبال گرم اهالی این روستا قرار گرفتیم و طی جلسه ای با حضور اعضای هیئت امنای مسجد، تقاضای کتبی احداث مسجد و خانه عالم مورد بررسی قرار گرفت و از زمین مورد نظر پروژه نیز بازدید بعمل آمد و مقرر شد، درخواست احداث مسجد با الویت، در دستور کار خیریه مسجد سازان الزهرا (س) قرار گیرد.

وی عنوان نمود، در راه برگشت به اصفهان، از پروژه احداث مسجد امام خمینی (ره) واقع در شهرک امام خمینی در منطقه فلارد از توابع استان چهارمحال و بختیاری بازدید بعمل آمد. لازم بذکر است کارهای اجرایی این مسجد روبه اتمام است و طی جلسه ای با هیئت امنای مسجد مقرر شد، کارهای اجرایی جزئی باقیماند این پروژه با همکاری و مشارکت فیزیکی اهالی خوب این شهرک و حمایت تدارکاتی خیریه، در اسرع وقت به اتمام برسد و بهره برداری از آن بطور رسمی آغاز گردد.  
 

لینک کوتاه : http://alzahragroup.com/?p=800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
-- بارگیری کد امنیتی --

-- بارگیری کد امنیتی --