• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

جلسه هم اندیشی مسئولین خیریه با مسئول امور مساجد منطقه ۱۰ اصفهان

  • کد خبر : 8127
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
جلسه هم اندیشی مسئولین خیریه با مسئول امور مساجد منطقه ۱۰ اصفهان
جلسه خیریه مسجدسازان الزهراء (سلام الله علیها) با مسول امور مساجد منطقه 10 اصفهان در خصوص جمع آوری مهر و کتب ادعیه فرسوده مساجد منطقه 10 اصفهان برگزار شد.

در راستای بهداشت و زیبایی مساجد منطقه ۱۰ اصفهان، در جلسه ی مسئولین خیریه مسجدسازان الزهراء (سلام الله علیها) با حجت الاسلام  والمسلمین محمد علی چوپانی مسئول امور مساجد منطقه ۱۰ اصفهان به ارائه پیشنهاد و راهکارهای خود پرداختند.

مسئول امور مساجد منطقه ۱۰ اصفهان با اشاره به اینکه در سطح این منطقه حدود ۱۰۰ مسجد قرار دارد گفت : بعنوان نمونه در این منطقه نسبت به جمع آوری مهرهای غیر قابل استفاده، کتب، ادعیه ی فرسوده و پارچه ها و بنرهای غیر قابل استفاده در مدت یکماه اقدام شود.

در ادامه توشقانیان نماینده خیریه مسجدسازان الزهراء (سلام الله علیها)  گفت : با همکاری شهرداری منطقه ۱۰، نمایندگی امور مساجد در منطقه و خیریه مسجدسازان الزهراء (سلام الله علیها) جهت پاکسازی و بهداشت محیط مساجد منطقه ۱۰ اصفهان در زمان های مناسب در مساجد منطقه مامورین آموزش دیده حاضر و نسبت به جمع آوری و انتقال آن به انبار جهت بازیافت، مرمت و … اقدام می نمایند.

وی با اشاره به اینکه در اسلام بر رعایت بهداشت فردی تاکید شده گفت : با توجه به توصیه های اهلبیت (علیهم السلام) در خصوص رعایت بهداشت و آراستگی در حین انجام فریضه های دینی بخصوص هنگام اقامه نماز و در راستاس فراهم کردن محیطی بهداشتی، تمیز و جلوگیری از انتقال بیماری های پوستی طرح تعویض مهرهای فرسوده و غیربهداشتی با مهرهای نو و منظم متبرک به خاک کربلا در مساجد، امامزاده ها، تکایا، نمازخانه ها و …. اجرا می گردد.

توشقانیان در پایان گفت : خیرین گرامی جهت مشارکت در این امر مقدس می توانند کمک های نقدی خود را به حساب شماره ۲۴۱۴۱۱۵۳۹۳۵۱۰۱ یا شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۳۹۱۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران بنام خیریه مسجد سازان الزهراء (سلام الله علیها) واریز فرمایند.

لینک کوتاه : http://alzahragroup.com/?p=8127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
-- بارگیری کد امنیتی --

-- بارگیری کد امنیتی --