• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
سفر دوروزه مدیر عامل خیریه به اتفاق همراهان

سفر دوروزه مدیر عامل خیریه به اتفاق همراهان به استان های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان

  • کد خبر : 672
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
سفر دوروزه مدیر عامل خیریه به اتفاق همراهان به استان های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان

مدیرعامل موسسه خیریه باتفاق آقای محمودی نماینده خیریه در سه استان ذکر شده و همراهان بمنظور بازدید از تعدادی از مساجد روستائی در استان های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان عازم این مناطق شدند.

به نقل از واحد خبر روابط عمومی موسسه‌ خیریه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲ محسن داوری مدیرعامل موسسه خیریه باتفاق آقای محمودی نماینده خیریه در سه استان ذکر شده و همراهان بمنظور بازدید از تعدادی از مساجد روستائی در استان های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان عازم این مناطق شدند.

داوری بیان داشت، در این سفر ابتدا وارد شهرستان ایذه شده و از پروژه مسجد حضرت امام علی (ع) در روستای بردبران این شهرستان بازدید گردید، بیاری خدا و همت اهالی خوب این روستا کارهای اجرایی این مسجد حدود ۹۰٪ پیشرفت داشته و پروژه احداث خانه عالم این مسجد نیز که اخیرا مجاور مسجد آعاز شده به لطف خدا تا مرحله اجرای فونداسیون و ستون ها پیشرفت داشته. لذا طی جلسه و مذاکره با هیئت امنای مسجد و بررسی زوایای پروژه، مقرر شد کارهای اجرایی باقیمانده این مسجد و خانه عالم با مشارکت اهالی روستا و حمایت خیرین گرامی در خیریه مسجد سازان الزهرا (س) به اتمام برسد. 

                        پروژه مسجد حضرت امام علی(ع) و خانه عالم روستای بردبران از توابع شهرستان ایذه 

ایشان اظهار داشت، سپس وارد روستای گوراب از توابع شهرستان ایذه شده و مورد استقبال امنای روستا قرار گرفته و طی جلسه ای با ایشان نسبت به عقد توافقنامه احداث مسجد و خانه عالم در این روستا اقدام گردید. امید است بیاری خدا، پروژه احداث مسجد این روستا در اولین فرصت آغاز گردد.         

                             پروژه احداث مسجد روستای گوراب از توابع بخش مرگزی ایذه
وی اضافه نمود، در ادامه وارد روستای سرقلعه هلاهیجان از توابع ایذه شده و از زمین و جانمائی مسجد این روستا بازدید بعمل آمد، ظاهرا مکان مورد نظر مناسب این پروژه نبوده که مقرر شد موضوع مورد بررسی و مکان بهتری در نظر گرفته شود و باطلاع خیریه رسانده شود تا مقدمات احداث مسجد فراهم گردد.

مدیرعامل خیریه افزود، در ادامه وارد روستای بونه لم از توابع شهرستان باغملک شده و به اتفاق هیئت امنا از مسجد موجود در روستا بازدید بعمل آمد. لذا هیئت امنای مسجد، درخواست احداث خانه عالم داشتند که در همین رابطه طی تشکیل جلسه مشترک توافقنامه احداث یکباب خانه عالم تصویب و به امضای طرفین رسید. امید است این پروژه به لطف خدای منان و با مشارکت اهالی روستا و حمایت خیریه به مرحله اجرا برسد.

    جلسه انجام مقدمات احداث مسجد و امضای توافقنامه با هیئت امنای روستای بونه لم از توابع شهرستان باغملک

وی یادآور شد، سپس وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و از پروژه مسجد امام خمینی (ره) در روستای ده گرو و همچنین مسجد حضرت امام صادق (ع) در روستای لاوه پاتل از توابع شهرستان دهدشت بازدید بعمل آمد. کارهای اجرایی این مساجد در حد سفتکاری پیشرفت داشته که پس از بازدید و بررسی نکات فنی، مقرر شد، بیاری خدای متعال ادامه کار های باقیمانده با مشارکت اهالی روستا و حمایت خیریه به اتمام برسد.

                           پروژه احداث مسجد امام خمینی (ره) دردست ساخت روستای ده گرو از توبع شهرستان دهدشت


                     پروژه احداث مسجد امام حعفر صادق (ع) در دست ساخت روستای لاوه پاتل از توابع شرستان ایذه

وی بیان داشت. نهایتا در راه برگشت عازم شهرستان لردگان شده و در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد شهرک شوارز این شهرستان شرکت نمودیم.

لینک کوتاه : https://alzahragroup.com/?p=672
  • نویسنده : مدیر
  • ارسال توسط :
  • منبع : موسسه‌ خیریه مسجد سازان الزهرا (س)
  • 1508 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
-- بارگیری کد امنیتی --

-- بارگیری کد امنیتی --