• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

سفر سه روزه مدیرعامل خیریه و همراهان به استانهای ایلام ، لرستان و اصفهان

  • کد خبر : 771
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۲۱
سفر سه روزه مدیرعامل خیریه و همراهان به استانهای ایلام ، لرستان و اصفهان

به نقل از واحد خبر روابط عمومی موسسه‌ خیریه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان صبح روز دوشنبه مورخ ۹۹/۷/۲۱ مهندس داوری مدیر عامل موسسه خیریه باتفاق همراهان بمنظور بازدید از چندین روستای فاقد مسجد و همچنین از پروژه های دردست ساخت مناطق محروم در استان های لرستان، ایلام و اصفهان عازم این مناطق شدند. داوری […]

به نقل از واحد خبر روابط عمومی موسسه‌ خیریه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان صبح روز دوشنبه مورخ ۹۹/۷/۲۱ مهندس داوری مدیر عامل موسسه خیریه باتفاق همراهان بمنظور بازدید از چندین روستای فاقد مسجد و همچنین از پروژه های دردست ساخت مناطق محروم در استان های لرستان، ایلام و اصفهان عازم این مناطق شدند.

داوری بیان نمود، ابتدا مستقیم از طریق شهرستانهای خرم آباد و اندیمشک عازم بخش دشت عباس و شهرستان دهلران از توابع استان ایلام شده و از مساجد دردست ساخت ۵ روستای این مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس بازدید بعمل آمد. 

وی اظهارداشت، در این سفر ابتدا وارد روستای استقلال و روستای فُزیع از توابع بخش دشت عباس شهرستان دهلران شده و مورد استقبال هیئت امنا و اهالی خوب این روستاها قرار گرفتیم. مساجد این دو روستا تا مرحله اجرای فونداسیون و ستون ها و دیوار چینی شبستان پیشرفت داشته و آماده اجرای سقف می باشد. لذا طی مذاکره با امنای روستا مقررشد، میزان مشارکت مالی و نحوه آمادگی خودرا اعلام نمایند تا بیاری خدای متعال و حمایت و تامین مصالح مورد نیاز توسط خیریه اجرای سقف و کارهای باقیمانده این دو مسجد آغاز گردد. 

                پروژه احداث مسجد روستای استقلال از توابع بخش دشت عباس شهرستان دهلران

پروژه احداث مسجد روستای فُزیع از توابع بخش دشت عباس شهرستان دهلران

ایشان اظهار داشت، در ادامه سفر باتفاق همراهان وارد روستای سادات دالپری از توابع بخش دشت عباس شهرستان دهلران شده و از مسجد این روستا که در مرحله سفتکاری است بازدید بعمل آمد. کارهای اجرائی انجام شده این پروژه مورد تائید قرار گرفت و مقرر شد، کارهای باقیمانده و نازک کاری این مسجد با همکاری و مشارکت طرفین آغاز شود.

پروژه احداث مسجد روستای سادات دالپری از توابع بخش دشت عباس شهرستان دهلران

وی اضافه نمود، در ادامه وارد روستای فرخ آباد جدید از توابع شهرستان دهلران شده و باتفاق هیئت امنای روستا از پروژه در دست احداث مسجد حضرت امام سجاد (ع) این روستا بازدید بعمل آمد. لازم بذکر است بخشی از فونداسیون و ستون های این پروژه با اسکلت فلزی اجرا شده که طی جلسه ای با حضور اعضای هیئت امنای مسجد و جوشکار مربوطه و مطالعه نقشه های سازه فلزی، مقرر شد با تغییراتی در نقشه ها و برآورد تامین مصالح مورد نیاز، هرچه زودتر کارهای اجرایی باقیمانده از جمله جوشکاری و اجرای تیرچه بلوک سقف با مشارکت مالی و فیزیکی اهالی خوب روستای و حمایت تدارکاتی خیریه به انجام برسد.

  پروژه احداث مسجد حضرت امام سجاد (ع) روستای فرخ آباد جدید از توابع شهرستان دهلران

سپس در همان منطقه، وارد روستای شورماهی از توابع شهرستان دهلران شده و طی صحبت با هیئت امنای مسجد روستا، نسبت به درخواست ایشان درخصوص احداث خانه عالم بحث و تبادل نظر شد و مقدمات آغاز این پروژه فراهم گردید و مقرر شد، طی جلسه ای با مشارکت اهالی روستا تصمیمات نهائی اتخاذ و نتیجه آن به اطلاع خیریه رسانده شود تا در دستور کار قرار گیرد.

ایشان افزود. روز سه‌شنبه باتفاق همراهان عازم روستای زلزله زده چم مهر از توابع شهرستان پلدختر در استان لرستان شده و از پروژه احداث مسجد و خانه عالم بازدید بعمل آمد، کارهای اجرایی این مسجد در حد تسطیح زمین و فونداسیون پیشرفت داشته و اماده اجرای اسکلت فلزی و سقف تیرچه بلوک می باشد. لذا طی مذاکره با هیئت امنای مسجد، مقررشد لیست قطعات فلزی و مصالح مورد نیاز اجرای اسکلت تهیه و ارسال گردد تا پس از تامین مصالح مورد نیاز، هرچه زودتر کارهای اجرایی این مسجد با مشارکت مالی و فیزیکی اهالی روستا و حمایت و پشتیبانی خیریه آغاز شود.

پروژه احداث مسجد روستای سیل زده چم مهر از توابع شهرستان پل دختر

وی بیان داشت، سپس به اتفاق همراهان وارد روستای زیرانبار زیودار از توابع شهرستان زلزله زده معمولان شده و مورد استقبال گرم رئیس هیئت امنا قرار گرفته و به اتفاق از پروژه احداث مسجد و خانه عالم این روستا بازدید شد. این مسجد دارای بالکن است و سفتکاری آن در دو سقف اجرا گردیده که کارهای انجام شده از نظر فنی مورد تائید کارشناس فنی قرار گرفته و آماده اجرای مراحل نازک کاری است.

   پروژه احداث مسجد و خانه عالم روستای زیرانبار زیودار از توابع شهرستان معمولان استان لرستان

در ادامه سفر، از طریق شهرستان الیگودرز در استان خرم آباد، وارد شهرستان فریدونشهر شده و شب را در روستای زردفهره بیتوته نموده و صبح روز چهارشنبه به اتفاق همراهان و هیئت امنا از پروژه مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) این روستای بازدید بعمل آمد، این مسجد به لطف الهی و همت اهالی خوب محلی به بهره برداری رسیده، لذا بخشی از کارهای بیرونی شبستان از جمله آبدار خانه، سرویسهای بهداشتی و حیاط سازی آن باقیمانده که با مشارکت مالی و فیزیکی اهالی خوب روستاو حمایت خیریه، درحال انجام است.

پروژه احداث مسجد حضرت امام رضا (ع) روستای زردفهره از توابع شهرستان فریدونشهر
 
وی اشاره نمود، صبح روز چهارشنبه وارد روستای درّه بادام از توابع شهرستان فریدونشهر شده و به اتفاق هیئت امنا از پروژه احداث مسجد و خانه عالم این روستا بازدید بعمل آمد. این پروژه درحد فونداسیون و ستون ها پیشرفت داشته و طرح اجرای خانه عالم در طبقه فوقانی مسجد درنظر گرفته شده که مقرر شد بیاری خدای متعال و با مشارکت مالی و فیزیکی اهالی روستا و تامین مصالح مورد نباز توسط خیریه، هرچه زودتر کارهای اجرایی این مسجد آغاز گردد.  

   پروژه احداث مسجد حضرت و خانه عالم روستای درّه بادام از توابع شهرستان فریدونشهر

ایشان افزود، سپس وارد روستای خشک آبخور از توابع شهرستان فریدونشهر شده و از مسجد حضرت اباالفضل(ع) این روستا بازدید بعمل آمد. کارهای اجرایی این مسجد به لطف الهی به پایان رسیده و بهره برداری از آن آغاز شده. لذا بخشی از کارهای سرویس بهداشتی باقیمانده که قرار شد با همکاری اهالی روستا و حمایت و پیگیری خیریه به اتمام برسد.

پروژه احداث مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای خشک آبخور از توابع شهرستان فریدونشهر

وی خاطرنشان کرد، از آنجا موفق شدیم به اتفاق همراهان وارد روستای کرچان از توابع شهرستان فریدونشهر شده و مورد استقبال گرم هیئت امنا و اهالی قرار گرفته و از پروژه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دردست ساخت این روستا بازدید بعمل آوریم. کارهای اجرایی این مسجد ۹۰٪ پیشرفت داشته و سفیدکاری سقف شبستان آن درحال انجام بود. در این بازدید، با حضور هیئت امنا جانمائی زمین احداث خانه عالم و آبدارخانه مشخص گردید و مقررشد پس از تهیه نقشه های مربوطه توسط خیریه، ساخت آن با مشارکت اهالی و حمایت خیریه آغاز شود.

پروژه احداث مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کُرچان از توابع شهرستان فریدونشهر

در پایان، عازم شهرستان فریدونشهر شده و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع، با هماهنگی قبلی باتفاق حجه الاسلام والمسلمین شیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان، از جانمائی زمین مسجد بزرگ منطقه مسکونی طلاب و فرهنگیان این شهرستان بازدید گردید و مقرر شد، درصورت مشخص شدن بانی و خیر مناسب، خیریه در احداث این مسجد مشارکت نماید. 

لینک کوتاه : http://alzahragroup.com/?p=771
  • نویسنده : واحد خبر روابط عمومی موسسه‌
  • ارسال توسط :
  • منبع : واحد خبر روابط عمومی موسسه‌
  • 2081 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
-- بارگیری کد امنیتی --

-- بارگیری کد امنیتی --