• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
به نقل از واحد خبر روابط عمومی موسسه‌

بازدید مدیرعامل خیریه از ۲۶ پروژه روستائی در استان کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 82
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
بازدید مدیرعامل خیریه از ۲۶ پروژه روستائی در استان کهگیلویه و بویراحمد
به نقل از واحد خبر روابط عمومی موسسه‌ خیریه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان عصر روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ مهندس داوری مدیرعامل موسسه خیریه باتفاق همراهان و نماینده خیریه در منطقه، بمنظور بازدید از 26 پروژه احداث مسجد روستائی، عازم استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

داوری اظهار داشت، در این سفر ابتدا وارد شهرستان دنا شده و از مساجد روستاهای ساران، گزدون، ده شیخ، خونه گاه این شهرستان بازدید گردید. لازم بذکر است کارهای اجرایی مساجد روستاهای ساران و ده شیخ به اتمام رسیده و درحال بهره برداری است و سفیدکاری سقف و سرویس بهداشتی مساجد روستاهای گزدون و خونه گاه باقیمانده که مقرر شد با مشارکت اهالی روستا و حمایت خیرین گرامی در خیریه به اتمام برسد.

ایشان بیان داشت، در ادامه سفر وارد شهرستان مارگون شده و از ۷ پروژه احداث مساجد و خانه عالم این شهرستان بازدید بعمل آمد. لازم بذکر است، کارهای اجرایی مساجد روستاهای گویزنان، بیلوخر و شهرک شهید رجایی به اتمام رسیده و درحال بهره برداری است و کارهای اجرایی مساجد روستاهای دلیبرج، صفرآباد، بوگر اولیا و مسجد بزرگ شهر مارگون درحد ۶۰٪ پیشرفت داشته که پس از بازدید و بررسی، مقرر شد با مشارکت و کمک های مالی اهالی و حمایت خیرین گرامی در خیریه، کارهای باقیمانده این پروژه ها به اتمام برسد.


پروژه مسجد روستای موگر از توابع شهرستان مارگون

پروژه احداث مسجد بزرگ شهرستان مارگون

وی افزود، سپس به اتفاق نماینده خیریه در استان، وارد شهرستان دهدشت شده و از مساجد ۱۰ روستای این شهرستان بازدید گردید.
مساجد حصرت اباالفضل و حضرت امام حسین (ع) در دیشموک، مساجد روستاهای سرچشمه موشمی، سرغل، ده احمد، آبله، گره باز، کلاب درحال بهره برداری است و کارهای جزئی آنها باقیمانده که مقرر شد با مشارکت اهالی و حمایت خیریه به اتمام برسد. مساجد روستای لاوه پاتل و شهرک جلال اکبرآباد این شهرستان در مرحله سفتکاری است که طی بازدید توسط کارشناسان فنی خیریه، مراحل مختلف مورد تائید قرار گرفت و نکات فنی به گروه اجرائی تذکر داده شد.


پروژه مسجد شهرک جلال اکبر آباد از توابع شهرستان دهدشت

ایشان اضافه نمود، طی بازدید از پروژه مساجد روستاهای بلهزار و موردراز سفلی از توابع شهرستان یاسوج، مسجد روستای بلهزار در مرحله دیوارچینی شبستان !ست که بدلیل سردی هوا کار متوقف شده و مسجد روستای موردراز سفلی در حال بهره برداری است، لذا سفیدکاری سقف و کارهای اجرایی سرویس‌های بهداشتی باقیمانده که قرار شد  باهمکاری اهالی روستا و حمایت خیریه به اتمام برسد. همچنین از پروژه مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) روستای فشیان از توابع شهرستان چرام بازدید شد. کارهای اجرائی این مسجد به اتمام رسیده و درحال بهره برداری است و خانه عالم آن دردست احداث است.. مساجد روستای لمای سفلی و روستای دزک از توابع شهرستان پاتاوه نیز بازدید بعمل آمد که کارهای اجرائی این مساجد در مرحله سفتکاری قرار دارد. لذا تاکید شد در اولین فرضت بعداز فصل سرما این پروژه ها مجددا فعال و کارهای باقیمانده به اتمام برسد.


مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) روستای فشیان از توابع شهرستان چرام
لینک کوتاه : https://alzahragroup.com/?p=82

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
-- بارگیری کد امنیتی --

-- بارگیری کد امنیتی --