• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

برگزاری همایش سالیانه خانواده بزرگ خیریه مسجدسازان الزهرا(س) اصفهان

  • کد خبر : 835
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
برگزاری همایش سالیانه خانواده بزرگ خیریه مسجدسازان الزهرا(س) اصفهان
به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، همایش سالیانه خانواده بزرگ خیریه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان با حضور حدود ۱۲۰۰ نفر، در محل مجتمع فرهنگی رضوان برگزاری گردید.

به نقل از واحد خبر روابط عمومی موسسه‌ خیریه مسجد سازان الزهرا(س) اصفهان، ظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۵/۲۴ به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، همایش سالیانه خانواده بزرگ خیریه مسجد سازان الزهرا (س) اصفهان با حضور حدود  ۱۲۰۰ نفر، در محل مجتمع فرهنگی رضوان برگزاری گردید. 

در این مراسم باشکوه که با حضور اعضای هیئت امنا، اعضای هیئت مدیره و جمع کثیری از برادران و خواهران خیراندیش و بانیان مسجدساز و همچنین علاقمندان به امامت و ولایت در مجتمع فرهنگی رضوان برگزار شد، ابتدا نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت ا… فقیهی رئیس هیئت مدیره خیریه اقامه شد و در ادامه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، از بیانات شیوای خطیب توانا حجة السلام و المسلمین حاج شیخ مهدی دانشمند در خصوص ضرورت احداث مسجد، خانه عالم و حوزه علمیه در مناطق محروم و روستاهای فاقد مسجد و ارتقائ فرهنگ و نشر مبانی دینی در سطح کشور، استفاده گردید.

سپس حجة الاسلام والمسلمین قبادی فعال فرهنگی و عضو هیئت مدیره خیریه مسجد سازان حضرت امام حسن مجتبی(ع) استان کرمانشاه، گزارش جامعی از میزان فقر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی روستاهای استان کرمانشاه بویژه در مناطق زلزله زده، ارائه نمود و اظهار داشت اهالی شیعه و اهل تسنن روستای های محروم این استان، نیاز به کمکها و پشتیبانی شما عزیزان را دارند و چشمشان بدستان شما بانیان خیر و نیکوکاران اصفهان است.

درادامه، حجه الاسلام والمسلمین واعظ مسئول کمیته فرهنگی موسسه خیریه اظهار داشت، مساجد که ساخته می‌شود رها نمیشود بلکه توسط کمیته فرهنگی خیریه تحت پوشش قرار گرفته و علاوه بر ایجاد کانون های فرهنگی با همکاری برادران و خواهران مستعد روستا، به منظور احیاء فرهنگ و مبانی دینی، بمناسبت های مختلف بصورت مقطعی و دائم، روحانی به مساجد این روستاها اعزام میشود. 

در پایان، محسن داوری مدیرعامل خیریه گزارش جامع مالی و عمرانی از عملکرد سال ۹۷ خیریه را ارائه نمود و اظهار داشت به لطف خدای منان و حمایت های شایسته شما عزبزان، رشد مشارکت خیراندیشان و مردم نیکوکار اصفهان با توجه به مشکلات اقتصادی، در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶  حدود ۶۰٪ رشد داشته و مسئولیت و فعالیت مارا در این مسیر الهی و ماندگار دوچندان کرده است. لذا فرصت را مغتنم شمرده و از حمایت ها و زحمات بی دریغ خیراندیشان و بانیان خیر کمال تشکر و قدردانی را داریم.

لینک کوتاه : https://alzahragroup.com/?p=835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
-- بارگیری کد امنیتی --

-- بارگیری کد امنیتی --