• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

اطلاعیه ها

برپایی مجالس روضه در مناطق کم برخوردار (طرح کوثر) زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) + تاریخ شهادت و محل دفن دیدار شهردار منطقه ۱۰ اصفهان با اعضای هیئت مدیره خیریه مسجدسازان نگاهی به اعمال و فضایل ماه رجب قبور ائمه بقیع چگونه تخریب شد؟ داغی صد ساله بر دل شیعیان/ بهشت خاکی در مدینه کلنگ زنی احداث مجموعه فرهنگی مذهبی جوادالائمه (علیه‌السلام) دولت‌آباد برخوار همه اعمال شب و روز عید غدیر خم + نماز، آداب، غسل و دعای ندبه عید قربان یادآور زیباترین نمونه تعبّد انسان در برابر خداوند متعال است پاس داری سنت حسنه جشن و اطعام در عید غدیر / در روز اطعام الطعام چه کنیم؟ زندگینامه حضرت علی (علیه السلام) + تاریخ تولد و محل ولادت زندگینامه ی امام محمد تقی (علیه السلام) اعمال لیله الرغائب چیست؟ + فضیلت و دعای شب آرزوها و نماز لیله الرغائب ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) + محل و چگونگی تولد آغاز عملیات ساختمانی مسجد و خانه عالم روستای ضرغام آباد سمیرم + تصاویر زندگی نامه حضرت زینب (سلام الله علیها) از تولد تا وفات + خطبه حضرت در عاشورا سفر ۲ روزه ­ی مدیرعامل خیریه مسجدسازان الزهراء (سلام الله علیها) به شهرستان های لردگان و ایذه

5

بازدید و سرکشی از پروژه­ های خیریه مسجدسازان الزهرا (سلام­ الله ­علیها) در شهرستان سمیرم

  • کد خبر : 7980
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۲۹
بازدید و سرکشی از پروژه­ های خیریه مسجدسازان الزهرا (سلام­ الله ­علیها) در شهرستان سمیرم
از پروژه های در حال انجام خیریه مسجدسازان الزهرا (سلام الله علیها) درشهرستان سمیرم اصفهان بازدید میدانی شد.

به گزارش روابط عمومی خیریه مسجدسازان الزهرا (سلام ­الله­ علیها)، در ادامه بازدید و بررسی مشکلات پروژه­ های در حال انجام توسط خیریه مسجدسازان الزهرا (سلام ­الله­ علیها)، این هفته از شهرستان سمیرم بازدید شد.

 در ابتدای سفر یک­روزه به سمیرم از مسجد در حال ساخت روستای مهدی ­آباد آغداش بازدید و با  دهیار و معتمدین محل از نزدیک وضعیت ساخت و ساز مسجد مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه از مسجد روستای کِزن و پیشرفت پروژه بازدید گردید.

بعد از آن در روستای قاسملو حاضر و با رابط خیریه مسجدسازان جلسه ای در خصوص پیشرفت پروژه برگزار گردید. روستای قاسملو دارای ۴۰۰ خانوار بصورت پراکنده و جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر می ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­باشد که اهالی همکاری بسیار خوب و قابل تقدیری در ساخت مسجد دارند.

در این سفر با حضور در روستای کردان و بازدید از نحوه اجرای پروژه، جلسه ­ای با حضوراهالی و رابط خیریه تشکیل و به بررسی مسائل و مشکلات پرداخته و در خصوص مشارکت اهالی تا قبل از رسیدن فصل سرمای خاص این مناطق  تبادل نظر شد که با اشاره رابط به اینکه امسال وضعیت مالی اهالی روستا خوب نیست، مقرر شد با تلاش مضاعف اهالی به روند اجرای پروژه کمک نمایند. ضمنا قبلا در این مکان مسجدی قدیمی و محقر بود که بعلت فرسودگی تخریب و تصمیم به احداث مسجد و خانه عالم در محلی قبلی گرفته شد.

در پایان سفر یکروزه به شهرستان سمیرم ساعت ۲۲ از مسجد شهرک عشایری شهسوار که نمای دوطرفه آن در حال اجراست بازدیدشد.

تصاویر پروژه ها

نمای داخلی مسجد روستای قاسملو
نمای بیرونی مسجد روستای قاسملو
خانه عالم مسجد روستای قاسملو
نمای بیرونی مسجد روستای مهدی آباد آغداش
نمای داخلی مسجد روستای مهدی آباد آغداش
نمای محراب مسجد روستای مهدی آباد آغداش
نمای بیرونی مسجد روستای کردان
نمای بیرونی مسجد روستای کِزن
نمای بیرون مسجد شهرک عشایری شهسوار
لینک کوتاه : http://alzahragroup.com/?p=7980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
-- بارگیری کد امنیتی --

-- بارگیری کد امنیتی --